Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky

Mandíková Dana, Trna Josef

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
245
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2012
Formát
A5
ISBN
978-80-7315-226-0
EAN
9788073152260
Odborná kniha shrnuje problematiku prekoncepcí ve výzkumu a vývoji fyzikálního vzdělávání. Prekoncepce a zejména miskoncepce, výrazně ovlivňují vuyčování a učení se fyzice. O to více je tento fakt významný v konstruktivistickém vzdělávání, kdy žák sám se podílí na konstruování poznatků. Kniha prezentuje bohaté mnohaleté výzkumné a vývojové výsledky, založené především na design-based research metodologii. Hlavními výzkumnými výstupy jsou principy implementace prekoncepcí a soubor kurikulárních materiálů pro práci s miskoncepcemi ve výuce fyziky.
Žákovské prekoncepce ve výuce fyziky

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu