Nemáte nikdy dostatek času připravit se na zvládnutí klíčových manažerských úkolů? Drtí vás náročné deadliny a přemíra práce? Potřebovali byste vzdorovat času, ale nevíte, jak? Tento praktický manuál pokrývá všechny hlavní situace, kterým musíte čelit při své práci. Potřebujete-li vybrat vhodného pracovníka, hodnotit a motivovat spolupracovníky, připravit prezentaci, projekt či rozpočet, vést týmové porady a koučovat, správně rozhodovat nebo zvládnout velké množství práce, dozvíte se spoustu rad k rychlému zapamatování a naprosto konkrétní tipy, co a jak říkat a dělat. Budete brilantní a přesvědčiví, zvládnete špičkově sami sebe, druhé a svoji práci. Budete myslet, rozhodovat a jednat efektivně, účelně a rychle. O vašem úspěchu nerozhodují jen znalosti z oboru, ve kterém působíte. Rozhoduje o něm zvládnutí těch dovedností a technik, bez nichž se při práci s lidmi neobejdete.