Tak jako je profesionální asistentka pravou rukou svého šéfa nebo týmu, je tato knížka pravým pomocníkem asistentky. Čtivá a praktická příručka zkušené autorky a office manažerky je určena začínajícím i zkušenějším asistentkám. Jde o manuál, ve kterém najdete rady, jak jednotlivé úkoly nejlépe a nejrychleji zvládnout, jak vyřešit konkrétní problémy či spory. Dozvíte se, jak rozvíjet svou osobnost s cílem stát se úspěšnou asistentkou, jak pečovat o svůj vzhled, jak správně komunikovat a řešit stresové a konfliktní situace, jak využívat time management a informační management, jak si uspořádat sekretariát a jak úspěšně zvládat praktické činnosti typu firemní korespondence, telefonování, rezervace, zařizování propagačních předmětů apod. V knize dále najdete, co je dobré vědět, když je vaším šéfem cizinec či žena, jak můžete efektivně využít počítač a internet či jaké kariéry můžete jako asistentka dosáhnout. Pokud se chcete stát úspěšnou asistentkou, je pro vás tato kniha nepostradatelná.