Jak snadno a přitom profesionálně telefonovat se zahraničními obchodními partnery? Jak správně začít, vést a ukončit telefonáty v angličtině? Jak s přehledem zvládnout typické situace, jako je nechávání a přebírání zpráv, zařizování schůzek, hláskování po telefonu, upřesňování e-mailových adres či komunikace se záznamníkem? Jak telefonovat ve specifických situacích, jako jsou konferenční hovory, obchodní komunikace včetně prodeje, objednávek, finančních otázek či stížností, komunikace týkající se obchodních cest a telefonáty týkající se přijímacího pohovoru? Dozvíte se také, jak efektivně komunikovat s ohledem na mezinárodní odlišnosti, jaké důležité obchodní pojmy je dobré znát a jaké jsou hlavní rozdíly mezi britskou a americkou angličtinou. Příručka obsahuje mnoho vzorových frází, příkladů, praktických rad a tipů a je určena zejména manažerům, obchodníkům a asistentkám.