Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Operační výzkum, 3. vydání

Jablonský Josef

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
323
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
B5
ISBN
978-80-86946-44-3
EAN
9788086946443
Jednotlivé kapitoly knihy se zabývají samostatnými oblastmi aplikací kvantitativních přístupů k rozhodování, značná pozornost je věnována optimalizačním metodám a modelům, kniha se zaměřuje na lineární optimalizační modely s možnými aplikacemi při rozhodování o výrobním programu, při plánování reklamy, řešení alokačních úloh, optimalizaci distribučních procesů apod. Další kapitoly jsou věnovány aplikacím teorie grafů, řízení projektů, modelům řízení zásob, analýze obslužných procesů a optimalizaci obslužných systémů a modelům obnovy. Pozornost je věnována i rozhodovacím úlohám při více kritériích, cílovému programování, modelům pro hodnocení efektivnosti posuzovaných jednotek a simulačním přístupům pro řešení rozhodovacích úloh.
Operační výzkum, 3. vydání

378 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu