Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Mezinárodní marketing a informační technologie

Bohumír Štědroň, Jaroslav Poláček, Jiří Vinopal, Václav Stříteský, Lukáš Hlaváč, Tomáš Preněk, Moni

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
196
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2011
Formát
A5
ISBN
978-80-7357-690-5
EAN
9788073576905
Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM. Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol.
Mezinárodní marketing a informační technologie

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu