Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing pro začátečníky, 3. vydání

Foret Miroslav

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2012
Formát
19x22 cm
ISBN
978-80-2660-006-0
EAN
9788026600060
Třetí aktualizované vydání úspěšné knihy. Titul jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co by měl o marketingu vědět. Každá z problematik je živě demonstrována na modelových situacích a to převážně z domácího prostředí. Pochopíte tak rychle mechanismy, kterými se domácí trh řídí. Za každou kapitolou následují praktické otázky k zamyšlení i cvičení.
Marketing pro začátečníky, 3. vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu