Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

Masařová Klára

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
154
Místo vydání
Ostrava
Rok vydání
2014
Formát
B5
ISBN
978-80-7418-206-8
EAN
9788074182068
První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní reklamy zajímá.
Billboard - součást outdoorové reklamy aneb Žijeme v džungli?

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu