Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, OSTATNÍ, O víně

Marketingové postřehy ze zahraničních cest

Čichovský Ludvík

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2002
Formát
14x21 cm
ISBN
80-86031-27-6
EAN
80-86031-27-6
V předkládané publikaci, na rozdíl od předchozích, autor pomíjí teoretická východiska svých úvah a doporučení. To však nic nemění na jeho bystrém úsudku a schopnosti přesně formulovat problém, respektive precizovat možnost uchopení podnikatelské příležitosti v té které zemi. Nejedná se však o nějaká obecná doporučení, ale výsledek osobního poznání autora, který každou z uvedených zemí navštívil a s danými projekty se osobně seznámil. Kromě vlastních projektů a způsobu nazírání autora na možnost jejich realizace, čtenáře jistě zaujme i způsob jednání a vyjednávání ovlivněný kulturními tradicemi dané země. Dalo by se říci, že výsledným tvarem publikace je 26 "téměř beletristických příběhů" velice čtivého "marketingového zápisníku", který může inspirovat každého, kdo obchoduje nebo chce obchodovat se zahraničím. Pozorně by si knihu měli přečíst i ti, kteří zahraniční aktivity nevyvíjejí, neboť i pro ně je zde obsaženo mnoho podnětů, které jim umožní nahlédnout na své aktivity mnohdy až překvapivě novým pohledem. Ti, kteří nepodnikají, pak mají možnost podívat se na danou zemi jinak, než jim to umožňují cestovní kanceláře nebo klasických průvodce.
Marketingové postřehy ze zahraničních cest

199 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu