Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Public relations

Hejlová Denisa

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Grada
ISBN
978-80-247-5022-4
EAN
9788024750224
Počet stran
246
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2015
Formát
17x24 cm
Na českém trhu dosud chyběla podobně komplexní a moderně pojatá publikace z oboru public relations, zaměřená na domácí podmínky a obsahující případové studie. Jejím cílem je stát se základním kánonem oboru. Je určená především studentům vysokých škol, PR manažerům, tiskovým mluvčím a dalším pracovníkům PR v komerčním, státním a veřejném sektoru. Představuje jak základní teoretické přístupy a koncepty, tak důležité poznatky ze souvisejících disciplín, a popisuje specifické oblasti PR včetně jejich etických a legislativních hranic. Jednoznačným odlišením od ostatních knih je silný důraz na domácí vývoj a případové studie, které umožní čtenáři snadnou orientaci v tématech, která jsou mu blízká. Kniha však využívá i řadu mezinárodních teorií a výzkumů (např. European Communication Monitor či Edelman Trust Barometer), které jsou nezbytné pro pochopení celosvětového vývoje oboru. Autorkou publikace je vedoucí katedry marketingové komunikace a public relations, která také úzce spolupracuje s praxí.
Public relations

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu