Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Copywriting - Pište texty, které prodávají

Sálová Anna, Veselá Zuzana, Šupolíková Jana, Jebavá Lucie, Viktora Jiří

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Computer Press
ISBN
978-80-251-4589-0
EAN
9788025145890
Počet stran
232
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2015
Formát
16x22 cm
Zajímá vás marketing a reklama? Chcete se stát copywriterem, nebo už se v této oblasti realizujete? Naučte se psát texty, které prodávají! Příručka copywritingu je vhodná nejen pro začínající copywritery, i pokročilí tvůrci textů v ní najdou hodnotné informace, jak svou tvorbu ještě zlepšit. Pětice copywriterů a obsahových stratégů, která s texty pro nejrůznější účely pracuje denně, vás zasvětí do tvorby textů na míru. Ať už se jedná o PR články, webcopy, PPC inzeráty či slogany, texty na internetové obchody nebo komunikaci na sociálních sítích, naučíte se text správně strukturovat, orientovat na cílové publikum a předat požadovanou informaci. V knize najdete ke všem probíraným tématům spousty příkladů z praxe, na kterých výklad snadno pochopíte v širších souvislostech. Publikace vás mimo jiné naučí: – Orientovat se v základech marketingu a copywritingu – Vyhnout se chybám, které snižují kvalitu vašich textů – Přizpůsobit podobu copy cílovému nasazení – Optimalizovat webové texty pro cílové publikum i vyhledávače – Vytvářet copy přímo pro internetové obchody – Využít potenciál sociálních sítí – Tvořit publikační plán a obsahovou strategii – Měřit účinnost svých textů a vyhodnocovat jejich přínos
Copywriting - Pište texty, které prodávají

299 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu