Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením

Bartoňová Miroslava

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Masarykova univerzita - Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6560-4
EAN
9788021065604
Počet stran
224
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2013
Vzdělávání jedinců s postižením je jedním z důležitých témat. Je třeba říci, že stále více odborníků u nás i v zahraničí je přesvědčeno, že žáci s postižením potřebují stupňovitý systém pedagogické podpory. Hlavním tématem monografie je provedení komplexní analýzy problematiky edukace žáků s potížemi v učení - žáků s lehkým mentálním postižením v rámci inkluzivního vzdělávání. V teoretických kapitolách monografie jsou prezentovány základní východiska zkoumaného problému, souvisejí s vymezením filozofických, metodologických, axiologických, normativních a historiografických východisek s akcentem na inkluzi žáků s postižením, úžeji s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jednalo se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní třídě, sledování indikátorů efektivity inkluzivního vzdělávání žáků s LMP.
Inkluzivní didaktika v základní škole se zřetelem na edukaci žáků s lehkým mentálním postižením

220 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu