Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti

Hurtíková Hana

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
196
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2016
ISBN
978-80-7325-400-1
EAN
9788073254001
Výzkum v oblasti politické komunikace, zejména v souvislosti s ověřováním teorie framingu (rámování), je v České republice opravdu na počátku. O možném účinku rámů (do kterých jsou zpravodajská sdělení zabalena) na formování politických postojů veřejnosti toho zatím víme poměrně málo. Autorka se proto pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší první ucelený náhled na teoretické vymezení framingu a jeho komplexní charakter v procesu politické komunikace. Představuje ucelenou metodologii jeho výzkumu a v rámci případové studie testuje potenciální účinek rámování na politické chování veřejnosti. V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak je definován a jak se projevuje framing v politické komunikaci? Co je podstatou zpravodajského framingu? Jak média vytváří rámy, do kterých zabalují svá sdělení? Jak mohou tyto rámy působit na politické chování diváků televizního zpravodajství? Jaké existují metodologické postupy pro vymezení a testování jejich účinku?
Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti

198 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu