Management podniku, 2. vydání

Žáček Vladimír

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
186
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2016
Formát
21x30 cm
ISBN
978-80-01-05980-7
EAN
9788001059807
Učební text seznamuje čtenáře s obecnými zásadami managementu, které jsou shodné pro různé typy podniků. Uplatňují se jak v podnikatelských subjektech v průmyslu, tak ve službách, neziskových organizacích, školství, zdravotnictví a kultuře, ale také v institucích státní správy a regionální či lokální samosprávy. Cílem studia managementu podniku na Fakultě strojní ČVUT v Praze není jen příprava na úspěšnou kariéru na pozici manažera, ale výsledkem studia může být i poznání, že někdo se pro pozici manažera prostě nehodí.
Management podniku, 2. vydání

285 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu