Marketingové řízení místního rozvoje

Foret Miroslav

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
81
Místo vydání
Ostrava
Rok vydání
2016
Formát
A5
ISBN
978-80-7418-266-2
EAN
9788074182662
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 – 2016). Získané praktické poznatky a zkušenosti jsou promítnuty do zobecňujících teoretických a metodologických principů marketingového řízení místního rozvoje. Zejména závěrečné kapitoly představují jejich aplikaci do konkrétních podmínek Brna.
Marketingové řízení místního rozvoje

168 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu