Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Management

Management, marketing a ekonomika sportu

Nová Jana, Novotný Jiří, Racek Oldřich

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
284
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2017
Formát
A5
ISBN
978-80-2108-346-2
EAN
9788021083462
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.
Management, marketing a ekonomika sportu

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu