Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi

Slouka David

Vydavatel
Grada
ISBN
978-80-271-0469-7
Počet stran
144
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
14x20 cm
Kniha s tematikou managementu zaměřeného na malá zdravotnická zařízení na trhu v naší republice není. Tato oblast se v posledním desetiletí překotně vyvíjí, personál s tímto zaměřením se profesionalizuje a pro svoji práci nemá odpovídající odborné podklady, učí se na vlastních chybách. Tomu by právě měla odpomoci tato publikace. Knihu mohou v mnohém využít i kolegové ze Slovenska. Autor pracuje v několika zdravotnických zařízeních různého typu, problematice se věnuje více než 12 let, má bohaté osobní zkušenosti, které skloubil s teoretickými znalostmi.
Vedení a marketing malých zdravotnických zařízení - Příručka pro praxi

245 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu