Zařazeno v kategoriích: PRÁVNICKÁ LITERATURA, Obchodní právo

Franchising

Ctibor Jiří, Horáčková Iva

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
200
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
A5
ISBN
978-80-7552-661-8
EAN
9788075526618
Franchising jako metoda podnikání se v České republice úspěšně rozvíjí, přesto se franchising drží na okraji zájmu právní vědy a české právo jej jako pojem ani neupravuje. Autoři se proto v předkládané publikaci snaží zaměřit na vysvětlení podstaty a způsobu fungování franchisingu v ČR s využitím dostupné judikatury. Hlavní pozornost zaměřují na franchisingovou smlouvu jako na právní základ fungování spolupráce na principech franchisingu. Věnují se i aspektům práva soutěžního a vztahu franchisingu a zákona o ochraně hospodářské soutěže. Cílem této publikace není pouze seznámit čtenáře s franchisovým podnikáním a jeho právními aspekty, ale podnítit i zájem odborné veřejnosti o franchising, který zůstává neprávem přehlížen.
Franchising

355 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Obchodné právo, 3. vydanie

Obchodné právo, 3. vydanie

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu