Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Základy marketingu, 2. přepracované a rozšířené vydání

Karlíček Miroslav a kolektiv

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Grada
ISBN
978-80-247-5869-5
EAN
9788024758695
Počet stran
288
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
Formát
17x24 cm
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost­?
Základy marketingu, 2. přepracované a rozšířené vydání

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu