Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Ogilvy David

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Nakladatelství Svojtka & Co.
ISBN
978-80-256-2159-2
EAN
9788025621592
Počet stran
244
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
Formát
19x25 cm
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu "anekdot" a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

699 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu