Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Úvod do praxe mediální komunikace

Váňa Daniel, Horký Petr

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Vysoká škola ekonomická v Praze
ISBN
978-80-245-2190-9
EAN
9788024521909
Počet stran
90
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
18x25 cm
Efektivní vystupování a prezentace firem, institucí, projektů a idejí ve vysílacích médiích (TV a rozhlas) patři v dnešní době stále naléhavěji k dovednostem, bez kterých se jen stěží obejdou nejen profesionální tiskoví mluvčí a politici, ale stále častěji také úspěšní podnikatelé, manažéři, aktivisté i sportovci. Jak se zachovat, když nám zavolá redaktor z televize nebo rozhlasu a pozve nás do vysílání, příp. nám oznámí, že nás navštíví se záznamovou technikou v naší kanceláři? Jak se připravit na prezentaci v přímém televizním nebo rozhlasovém přenosu, jakým chybám se ve studiu vyhnout, na jaké triky novinářů si dát pozor, jak zvládnout trému a jak co nejlépe zapůsobit na diváky a posluchače? Jak reagovat, když se staneme terčem mediálního útoku? Co může říkat šéf a co musí říkat tiskový mluvčí? Tyto otázky by neměly být pro vzdělané ekonomy noční můrou, ale naopak výzvou k využití příležitosti oslovit široké cílové skupiny a prvotřídně představit produkt, firmu, tým i sebe. Manuál pro vystupování v televizi a rozhlase nabízí text dvou zkušených mediálních analytiků a poradců špičkových českých manažérů i politiků.
Úvod do praxe mediální komunikace

175 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali, že stále fungujeme a snažíme se objednávky vyřizovat co nejrychleji. Osobní vyzvednutí je možné - více informací najdete v kontaktech.