Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Market Entry Strategy: The Lessons from Central and Eastern Europe

Halík Jaroslav

Vydavatel
Key publishing, Metropolitní univerzita Praha
ISBN
978-80-7418-288-4
Počet stran
116
Místo vydání
Ostrava
Rok vydání
2017
Formát
B5
Monografie je reakcí na změněné světové podnikatelské prostředí, ve kterém se národní trhy spojily do jedné globální sítě a společnosti hledají nové formy řízení procesů, struktur a komunikace. Kniha má sloužit jako studijní materiál, může být také praktickým nástrojem pro společnosti v soukromém sektoru a pro veřejné instituce působící v oblasti mezinárodního obchodu a zahraničních hospodářských vztahů. Monografie byla vydána v rámci koedičního projektu KEY Publishing s.r.o. a Metropolitan University Prague Press.
Market Entry Strategy: The Lessons from Central and Eastern Europe

280 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu