Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Market Entry Strategy: The Lessons from Central and Eastern Europe

Halík Jaroslav

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Key publishing, Metropolitní univerzita Praha
ISBN
978-80-7418-288-4
EAN
9788074182884
Počet stran
116
Místo vydání
Ostrava
Rok vydání
2017
Formát
B5
Monografie je reakcí na změněné světové podnikatelské prostředí, ve kterém se národní trhy spojily do jedné globální sítě a společnosti hledají nové formy řízení procesů, struktur a komunikace. Kniha má sloužit jako studijní materiál, může být také praktickým nástrojem pro společnosti v soukromém sektoru a pro veřejné instituce působící v oblasti mezinárodního obchodu a zahraničních hospodářských vztahů. Monografie byla vydána v rámci koedičního projektu KEY Publishing s.r.o. a Metropolitan University Prague Press.
Market Entry Strategy: The Lessons from Central and Eastern Europe

280 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Marketing 4.0

Marketing 4.0

Copywriting

Copywriting

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu