Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Jak se budují značky

Sharp Byron

Vydavatel
Omega
ISBN
978-80-7390-618-4
Počet stran
232
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
Formát
16x24 cm
Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.
Jak se budují značky

399 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Cíl II

Cíl II

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu