Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Jak se budují značky

Sharp Byron

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
232
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
Formát
16x24 cm
ISBN
978-80-7390-618-4
EAN
9788073906184
Co obchodníci nevědí Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa.
Jak se budují značky

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu