Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy

Bartoňová Miroslava, Vítková Marie

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
173
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2017
Formát
A5
ISBN
978-80-2108-757-6
EAN
9788021087576
Výzkumná monografie se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní třídě. Jejím cílem je hlouběji se věnovat tématům inkluzivního vzdělávání, vyučování a inkluzivní didaktiky se zaměřením na inkluzivní třídu, identifikaci potřeb žáků se SVP, koncept včasné intervence v heterogenní třídě a na volbu metod a strategií při výuce. Cílem výzkumného šetření je analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se SVP ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedná se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní škole, přístupy volené učiteli základní škol v inkluzivním vzdělávání, úroveň spolupráce učitele s poradenskými zařízeními, s asistentem pedagoga, uplatňování týmové práce mezi učiteli. Publikace je členěna do sedmi kapitol a dalších subkapitol.
Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy

245 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu