Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Třídní učitel jako kouč

Bréda Jiří, Čapek Robert, Dandová Eva, Kendíková Jitka

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
125
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2017
Formát
21x30 cm
ISBN
978-80-7496-293-6
EAN
9788074962936
Publikace v rámci ediční řady s názvem Třídní učitel jako kouč rozvíjí dovednosti třídního učitele v oblasti budování třídního kolektivu, věnuje se využití koučinku pro vedení žáků, nastavení spolupráce asistenta pedagoga ve třídě a seznamuje ho s legislativou určenou právě k práci třídního učitele. Publikace přistupující k třídnímu učiteli jako ke kouči přináší stati, jejichž cílem je budování kolektivu a dosažení jeho rozvoje. V legislativně zaměřených statích se autoři zaměřili na vedení dokumentace související s vedením třídy a na pravidla bezpečnosti při pobytu ve škole i v jejím okolí, stejně jako na nutné kroky v případě porušení bezpečnosti. Aktuální problematice asistenta a jeho roli při výuce je věnována část publikace pojednávající o kvalifikaci, náplni práce, ale i pracovních podmínkách asistentů pedagoga, doplněná příklady z praxe. V tematickém celku zaměřeném na budování třídního kolektivu se autoři zaměřili na vlastní komunikaci ve třídě, poskytují praktické rady, jak třídní učitel může dovést žáka k samostatnosti, zodpovědnosti a tvořivosti pomocí svých koučských dovedností a také jak ve třídách vytvořit takové prostředí, které dokáže podporovat týmového ducha a spolupráci mezi dětmi. Obsah publikace: Vedení dokumentace z hlediska třídního učitele Bezpečnost a péče o zdraví žáků BOZ a PO – určeno třídnímu učiteli Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu Komunikace ve třídě a škole Koučování žáka aneb jak jej dovést k samostatnosti, zodpovědnosti a tvořivosti Psychologické a sociální zákonitosti budování týmu a jak je využívat pro rozvoj třídního kolektivu
Třídní učitel jako kouč

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu