Zařazeno v kategoriích: JAZYKOVÁ LITERATURA

Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka

Dunowski Eliška

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
251
Rok vydání
2017
Formát
16x23 cm
ISBN
978-80-210-8782-8
EAN
9788021087828
Kniha se zabývá tématem motivace k učení se němčině, které je zasazeno do kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka. Teoreticky se práce opírá zejména o Gardnerovu teorii motivace, teorii sebeurčení a atribuční teorii. Výzkum proběhl v prostředí výuky cizího odborného a akademického jazyka na Masarykově univerzitě v Brně, kde jsou studenti všech nefilologických oborů povinni složit v rámci studia zkoušku z jednoho cizího odborného a akademického jazyka. Výzkumný design sestával z kvantitativní a kvalitativní fáze. Srovnání výsledků obou výzkumných fází prokázalo shodu téměř u všech vytvořených motivačních identifikátorů, přičemž jako naprosto zásadním právě pro motivaci k učení se odborné a akademické němčině se ukázal zejména motiv relevance.
Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka

360 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu