Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Psychoterapie

Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči

Bočková Barbora

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
146
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2018
Formát
A5
ISBN
978-80-210-8137-6
EAN
9788021081376
Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají.
Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu