Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA, Pedagogika

Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému

Stevanović Ena

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
250
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
ISBN
978-80-2464-031-0
EAN
9788024640310
Tréma je vážným problémem mnoha studentů hudby a profesionálních hudebníků, který může způsobit závažné poškození výkonu a vyvolat utrpení a stres. Faktory, které se vzájemně ovlivňují a určují intenzitu působení trémy na výkon, jsou: sebehodnocení, vnímaná sebeúčinnost, úroveň připravenosti repertoáru a výkonné zkušenosti. Monografie objasňuje problematiku trémy ve variabilitě jejích projevů; popisuje její psychologické, sociální a vzdělávací určující činitele a poskytuje analýzu metod prevence trémy ve vzdělávacím systému. Cílem výzkumné části bylo prozkoumat, zda sebeúčinnost a sebehodnocení mohou být prediktory trémy u studentů hudby, kteří pocházejí ze tří odlišných vzdělávacích systémů, a stanovit eventuální rozdíly mezi nimi; dále pak získat hlubší informace o příčinách této souvztažnosti a zjistit, jestli případné rozdíly můžeme přičíst různorodým vzdělávacím zkušenostem studentů. Zároveň je provedena analýza implikací této studie pro učitele a studenty v oblasti instrumentálního vzdělávání.
Tréma u hudebníků a její prevence ve vzdělávacím systému

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu