Zařazeno v kategoriích: PRÁVNICKÁ LITERATURA, Doporučujeme

Mediální právo

Chaloupková, Holý, Urbánek

Vydavatel
C.H.Beck
ISBN
978-80-7400-725-5
Počet stran
560
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2018
Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující činnost hromadných sdělovacích prostředků, ale i zákony a dílčí právní úpravu vztahující se k médiím v prostředí informační společnosti. Snahou kolektivu autorů je nejen přinést praktický komentář jednotlivých ustanovení, ale též shrnout dosavadní praxi a judikaturu v oblasti veřejnoprávní regulace médií, regulace reklamy a ochrany spotřebitele a soukromoprávních soudních sporů souvisejících se svobodou projevu a ochranou autorských práv v prostředí médií.
Mediální právo

1.490 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu