Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

O strategickém marketingu - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

Kolektiv

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2019
Formát
145x205 mm
ISBN
978-80-7261-567-4
EAN
9788072615674
Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo že stanovují příliš vysoké ceny. Pracovníci marketingu zase tvrdí, že se prodejci příliš krátkozrace zaměřují na individuální zákazníky a krátkodobé tržby na úkor dlouhodobých zisků. Výsledek? Nedostatečná koordinace těchto dvou týmů – což zvyšuje prodejní náklady a prodlužuje prodejní cykly. Jak můžete docílit toho, aby vaše prodejní a marketingové týmy spolupracovaly? P. Kottler a jeho spolupracovníci doporučují budování nového vztahu mezi těmito skupinami, který by umožnil jejich propojení v zájmu řešení nejpalčivějších obchodních výzev.
O strategickém marketingu - 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu