Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Manuál copywritingu - Naučte se psát texty, které otevírají peněženky

Untermüller Vojtěch

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Grada
ISBN
978-80-271-2585-2
EAN
9788027125852
Počet stran
160
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2019
Formát
144x207
Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a copywriter roku 2006, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl. Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.
Manuál copywritingu - Naučte se psát texty, které otevírají peněženky

249 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu