Rozvoj verbálního chování. Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami

Barbera Mary Lynch, Rasmussen Tracy

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Masarykova univerzita - Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-9212-9
EAN
9788021092129
Počet stran
2019
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2019
Formát
165x230
Kniha Rozvoj verbálního chování: Jak učit děti s autismem a jinými vývojovými postiženími seznamuje rodiče a odborníky s principy ABA a verbálního chování, představuje Metodu rozvoje verbálního chování při výuce dětí s autismem a jinými vývojovými postiženími. Metoda vychází z Aplikované behaviorální analýzy (ABA) založené na Skinnerově analýze verbálního chování. Tento přístup je velmi efektivní u dětí, které mají velmi omezené nebo žádné řečové dovednosti. Mary Lynch Barbera v knize popisuje své vlastní zkušenosti s využitím Metody rozvoje verbálního chování z pohledu certifikované behaviorální analytičky a matky dítěte s autismem. Kniha je podrobným průvodcem, který přináší informace o tom, jak u dětí rozvíjet řeč a komunikační dovednosti. Vysvětluje také, jak učit znakový jazyk nevokální děti. Dále se věnuje možnostem snižování výskytu problémového chování, nácviku používání toalety a dalších sebeobslužných činností, které jsou důležité pro všechny děti.
Rozvoj verbálního chování. Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu