Marketingové myšlení
Matisko Peter
Dostupnost
skladem
Vydavatel
Cyberma
ISBN
978-80-270-2934-1
EAN
9788027029341
Počet stran
256
Rok vydání
2018
Formát
147
Marketing se sice rychle vyvíjí, ale lidé zůstávají lidmi. Kniha Marketingové myšlení vám pomůže uvědomit si důležitost emocí a příběhu při jákemkoliv obchodě. Společně se podíváme na nákupní chování, iracionální prvky v lidském rozhodování, spojitost mezi vlastním osobním rozvojem a vnímáním sebe sama a také procesy, které slouží k aplikaci všech nápadů do praxe. Dnes je moderní zabývat se technologií a automatizací všeho, včetně marketingu. Tím se vytrácí lidský rozměr a najednou marketing a prodej funguje hůře. My se společně vrátíme k podstatným základům podnikání, které zůstávají v platnosti po mnoho let a navíc Fungují!
Ostatní s tímto titulem kupují:
Postler Milan, Bárta Vladimír
209 Kč
Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří
299 Kč
Viestová Kristína a kolektív
596 Kč
Tajtáková Mária, Nová Jana, Bedřich Ladislav
333 Kč
Bačuvčík Radim a kolektiv
199 Kč
Tahal Radek a kolektiv
349 Kč
-
Položka byla přidána do košíku.