Zařazeno v kategoriích: PSYCHOLOGICKÁ LITERATURA

Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání

Koželuhová Eva, Wildová Radka

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
250
Rok vydání
2021
ISBN
978-80-7603-287-3
EAN
9788076032873
Kniha představuje možnost využití čtenářských strategií při rozvoji porozumění u dětí v předškolním věku. V první části je představen pojem čtenářské strategie v kontextu čtenářské gramotnosti a pregramotnosti. Druhou část knihy tvoří příběhy osmi učitelů mateřské školy a mapování jejich cesty rozvoje porozumění u dětí. Na jejich příkladech jsou patrné možnosti využití čtenářských strategií u nečtenářů, a také rizika a chyby, kterých se učitelé při předčítání dětem dopouštějí. Na základě výsledků kniha přináší doporučení pro další zkvalitnění rozvoje porozumění dětí textům, které jsou jim předčítány.
Čtenářské strategie v předškolním vzdělávání

350 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu