Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingové řízení komerční pojišťovny

Řezáč František

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Masarykova univerzita
ISBN
978-80-210-4799-0
EAN
9788021047990
Počet stran
210
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2009
Formát
A5
Poznatky pojistné teorie i praxe ukazují, že marketingové řízení komerční pojišťovny je vrcholovým managementem na pojistném trhu České republiky realizováno na rozdílné úrovni. Proto se publikace zaměřuje na rozšíření znalostí čtenářů o poznatky z řízení komerční pojišťovny v podmínkách pojistného trhu České republiky. Důraz je položen na strategické řízení a uvedení vybraných tržních strategií využitelných komerčními pojišťovnami v procesu strategického řízení, jednotlivé nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci s klientem a řízení vztahů se zákazníky. S využitím analýzy vybraných aspektů marketingového řízení komerčních pojišťoven na pojistném trhu České republiky publikace vyúsťuje v navržení postupu vrcholového managementu komerční pojišťovny v procesu marketingového řízení, s důrazem na výběr tržních strategií.
Marketingové řízení komerční pojišťovny

155 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu