Paul Lazarsfelds Research Methodology

Jeřábek Hynek

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
138
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
A5
ISBN
80-246-1098-1
EAN
9788024610986
Paul Lazarsfeld patří k zakladatelům empirického sociálního výzkumu. Zasloužil se o rozvoj metodologie sběru i analýzy dat. Stál u zrodu výzkumu trhu i veřejného mínění, zakládal výzkum masmédií i komunikační výzkum. Zkoumal názorové vůdce, interpersonální komunikaci, nezaměstnanost, formování volebních preferencí i ohrožení akademických svobod. Nevelká knížka unikátním způsobem představuje celistvé dílo Paula Lazarsfelda ve všech těchto oblastech aplikovaného sociálního výzkumu. Sestává ze tří částí - životopisu, přehledu metod a výzkumných strategií, jimiž Lazarsfeld obohatil moderní metodologii, a kapitoly věnované jeho nejslavnějším výzkumům médií, nezaměstnanosti a volebního chování. Kniha vychází v anglickém jazyce.
Paul Lazarsfelds Research Methodology

165 Kč


  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu