McDonald's - tak trochu jiná kultura?

Pravdová Markéta

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
248
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2006
Formát
A5
ISBN
80-246-1178-3
EAN
9788024611785
Cílem knihy je na příkladu firmy McDonald¨s ukázat, jaký sociokulturní vliv má působení globálních korporací na spotřebitele, jaké autority, hodnoty či symboly jsou v jejich reklamě propagovány a jakých jazykových prostředků současná reklama využívá k přesvědčování místního publika. Případová studie reklamních aktivit firmy McDonald¨s vychází z podrobné analýzy rozsáhlého množství konkrétních reklamních prostředků, zvláště televizních spotů, její výsledky však mají platnost širší - vypovídají o obecných rysech české reklamní, resp. marketingové komunikace.
McDonald's - tak trochu jiná kultura?

250 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Stupaje

Stupaje

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu