Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci

Šindler Petr

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
236
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2003
Formát
B5
ISBN
80-247-0646-6
EAN
9788024706467
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů.
Event marketing. Jak využít emoce v marketingové komunikaci

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu