Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Direct marketing. Reklama, která se zaplatí

Wunderman Lester

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
256
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2004
Formát
B5
ISBN
80-247-0731-4
EAN
9788024707310
Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků? Autor knihy, zakladatel a průkopník moderního direct marketingu, ukazuje krok za krokem, jak se naučil dělat reklamu, která se zaplatí, a jak vytvořil 19 zásad, díky nimž zhodnotíte prostředky vložené do firemní marketingové komunikace. Jádrem knihy nejsou hypotézy či informace z druhé ruky, ale poutavě psané záznamy o kampaních za miliardy dolarů pro American Express, Ford Motor Company a jiné společnosti.
Direct marketing. Reklama, která se zaplatí

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu