Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

10 smrtelných marketingových hříchů

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
140
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2004
Formát
B5
ISBN
80-247-0969-4
EAN
9788024709697
Světoznámý autor mnoha knih a úspěšný konzultant řady světových firem přibližuje nejzávažnější a nejobvyklejší chyby a omyly, které se v marketingové praxi běžně vyskytují. Od popisu nepříznivé situace postupuje k takovým doporučením, aby mohl být firemní marketing skutečným motorem úspěšného podnikání. Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky.
10 smrtelných marketingových hříchů

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu