Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Blažková Martina

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
280
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
978-80-247-1535-3
EAN
9788024715353
Kniha je praktickým rádcem a průvodcem na cestě vaší firmy k úspěchu. Dozvíte se, jak může firma pomocí marketingového řízení a plánování zvýšit svůj obrat i zisk, upevnit svou pozici ve vysoce konkurenčním prostředí nebo si udržet zákazníky. Velký důraz je kladen na praktické využití poznatků a úspěšnou aplikaci předložených principů a postupů v praxi. Kniha je jedinečná tím, že se čtenář na příkladech firem aktivně vžívá do jejich situace a chápe následky jednotlivých marketingových kroků ve firemní praxi, takže je následně dokáže aplikovat ve své vlastní praxi.
Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu