Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA

Přijímací pohovor. Co chtějí firmy slyšet a jak to říct

Jay Ros

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
144
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
978-80-247-1944-3
EAN
9788024719443
Co chtějí zaměstnavatelé u přijímacích pohovorů opravdu slyšet? Koho skutečně hledají? Co říci a jak se chovat, abyste zvýšili své šance na získání vytouženého pracovního místa? A čeho se určitě vyvarovat? Ve velmi čtivé a praktické příručce určené všem uchazečům o zaměstnání se dozvíte, jak úspěšně zvládnout přijímací pohovor a být právě tím, koho si zaměstnavatel vybere. Najdete v ní jasné rady, tipy a příklady a také doporučení od těch nejpovolanějších - personalistů a manažerů, kteří rozhodují o výběru nových pracovníků. S touto knihu se přijímacího pohovoru již nemusíte bát. Budete vědět, jak se na něj perfektně připravit, jak vyvolat pozitivní první dojem, jak zvládnout trému a nervozitu, jak při rozhovoru komunikovat, jednat a využít řeč těla, jak odpovídat na otázky, včetně těch nejobtížnějších, a na co se sami zeptat. Dozvíte se také, jak uspět u rozhovorů, které mají rozpoznat vaše kompetence (např. schopnost týmové práce, sebemotivace, prezentační dovednosti apod.), jak zvlá dnout psychologické testy a účast na Assessment Centre. Nakonec zjistíte, jak ještě vylepšit svou pozici při případném druhém kole přijímacího pohovoru, a co dělat, když čekáte na výsledky a následně jste tím vybraným, anebo v tuto chvíli bohužel ne. Nebuďte pouze dobří, buďte nejlepší!
Přijímací pohovor. Co chtějí firmy slyšet a jak to říct

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu