Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing služeb - efektivně a moderně

Vaštíková Miroslava

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
232
Místo vydání
Praha
Rok vydání
2008
Formát
A5
ISBN
978-80-247-2721-9
EAN
9788024727219
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.
Marketing služeb - efektivně a moderně

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu