Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Marketing (očima světových marketing manažerů)

Marschal W.greg

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
608
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2006
Formát
A4
ISBN
80-251-1273-X
EAN
9788025112731
V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici. V knize se dozvíte: co je hodnota a co předmět marketingu jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí čím se vyznačuje globální marketing která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat jak a proč nakupují organizace co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky jak vyvíjet nové produkty že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.
Marketing (očima světových marketing manažerů)

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu