Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Jak zákazník vnímá reklamu

Du Plessis Erik

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
232
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2007
Formát
B5
ISBN
978-80-251-1456-8
EAN
9788025114568
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic.
Jak zákazník vnímá reklamu

Ostatní s tímto titulem kupují:

Copywriting

Copywriting

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu