Proč už neplatí tradiční marketing
Kashani Kamran
Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Computer Press
ISBN
978-80-251-1536-7
EAN
9788025115367
Počet stran
192
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2007
Formát
B5
Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje.
Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka.
Publikace je určena:
* marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi
* studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing
Dozvíte se:
* jak funguje marketing hodnotových řetězců
* proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu
* co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi
* které „P“ chybí v marketingovém mixu
* že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost
* jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci
* že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad.
Ostatní s tímto titulem kupují:
Oreský Milan a kolektív
277 Kč
Untermüller Vojtěch
249 Kč
Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří
299 Kč
Karlíček Miroslav a kolektiv
299 Kč
Santlerová Květoslava a kolektiv
249 Kč
-
Položka byla přidána do košíku.