Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Proč už neplatí tradiční marketing

Kashani Kamran

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
192
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2007
Formát
B5
ISBN
978-80-251-1536-7
EAN
9788025115367
Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer v tradiční literatuře marketingu. Zachycuje řadu inovací, nabízí čerstvé myšlenky inspirované moderními řešeními v marketingu služeb, v marketingu rozhodování. Ukazuje, jak se vytváří přidané hodnoty v organizacích, které usilují o uspokojení a udržení si zákazníka. Publikace je určena: * marketingovým manažerům, kteří se chtějí seznámit s novými trendy a tím, jak je co nejlépe zúročit v praxi * studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, kteří by měli mít jako budoucí profesionálové přehled o tom, kam směřuje moderní marketing Dozvíte se: * jak funguje marketing hodnotových řetězců * proč se bránit proti komoditizaci a jak při obraně využít přidanou hodnotu * co je typické pro marketing služeb, jak jeho odlišnosti respektovat v praxi * které „P“ chybí v marketingovém mixu * že můžete tvarovat trhy a tím mimo jiné ovlivňovat vlastní ziskovost * jaké nové nástroje při vytváření cenotvorby existují a jak mohou marketing manažerovi pomoci * že organizace firmy velice úzce souvisí s marketingem a jak to udělat, aby byla firma co nejflexibilněji orientována na potřeby zákazníka ad.
Proč už neplatí tradiční marketing

Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu