Francouzština pro firmy

Dvořáková Kateřina

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Počet stran
336
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2007
Formát
A5
ISBN
978-80-251-1599-2
EAN
9788025115992
Učebnice Francouzština pro firmy je určena studentům vysokých škol ekonomického zaměření, ale i všem ostatním, kteří již ovládají francouzský jazyk na středně pokročilé až pokročilé úrovni a potřebují se zdokonalit v odborné francouzštině zaměřené na hospodářskou sféru. Kniha je rozdělena do tematických okruhů, týkajících se jednotlivých činností podniku: * hledání zaměstnání a řízení lidských zdrojů * základní charakteristiky podniku a jeho rozvoj * život výrobku (produkce, marketing, distribuce, obchodní akce) * finance (banka, burza, účetnictví, daně) * představení jednotlivých forem vnější i vnitřní komunikace podniku pro využití v osobní i profesní praxi (sjednání schůzek, organizace obchodní cesty, telefonování atd.) Závěrečná kapitola zasazuje podnik do širšího makroekonomického prostředí a seznamuje čtenáře se základní francouzskou odbornou terminologií v této oblasti. Každá kapitola se skládá z několika podkapitol, které obsahují: * úvodní text (texty jsou doplněny úryvky autentických dokumentů, jako např. články z francouzského tisku, ale i vzory smluv, inzeráty, dialogy atd.) * přehled klíčových slov a slovních spojení * kontrolní cvičení a závěrečné překladové cvičení * úkoly k zamyšlení pro samostatnou práci studenta * klíč ke cvičením Na konci učebnice najdete francouzsko-český slovníček rekapitulující probranou slovní zásobu, který vám usnadní práci s knihou i odbornými texty.
Francouzština pro firmy

389 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

Statistiky češtiny

Statistiky češtiny

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu