Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Značka: od vize k vyšším ziskům, Strategický proces budování a posilování značky

Dostupnost
rozebráno
Vydavatel
Počet stran
332
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2009
Formát
B5
ISBN
978-80-251-2007-1
EAN
9788025120071
Publikace Značka: od vize k vyšším ziskům prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit, jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty, a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Zdůrazňuje, že je třeba věnovat více pozornosti vlastním pracovníkům organizace, kteří se stále větší intenzitou přispívají k budování značky.
Značka: od vize k vyšším ziskům, Strategický proces budování a posilování značky

Ostatní s tímto titulem kupují:

Jak na sítě

Jak na sítě

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu