Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

Reklama - 200 tipů, které musíte znát

Kobiela Roman

Dostupnost
skladem
Vydavatel
Computer Press
ISBN
978-80-251-2300-3
EAN
9788025123003
Počet stran
176
Místo vydání
Brno
Rok vydání
2009
Formát
B5
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne! Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.
Reklama - 200 tipů, které musíte znát

297 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu