Zařazeno v kategoriích: EKONOMICKÁ LITERATURA, Marketing a reklama

O značkách

Olins Wally

Dostupnost
skladem
Vydavatel
ISBN
EAN
9788025701584
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.
O značkách

389 Kč


Ostatní s tímto titulem kupují:

  1. Položka byla přidána do košíku.

Menu